Tiedote: C1 Salamat-Seurayhteisö
8.4.2019 15:37 Uutiset / Pääsivusto

C1 Salamat-Seurayhteisö

Kiimingin Kiekko-Pojat ja K-Laser ovat sopineet yhteistyön syventämisestä tulevalla kaudella. Seurayhteisön kilpakiekkoa järjestävän seuran nimi on Oulun Seudun Salamat ry. Näin pystymme kehittämään laadukkaammin C-ikäisten pelaajapolun rakentamista Oulun alueella. Tavoitteena on, että pelaaja voisi jatkaa tavoitteellista harrastamista lajinsa parissa

Tulemme tulevalle kaudelle tekemään kaksi C1 joukkuetta: Salamat C1 ja Salamat C1 Akatemia. Molempien joukkueiden rakentaminen aloitetaan Linnanmaan jäähallilla torstaina 2.5.2019. Valitsemme valmennustiimien kesken ilmoittautuneiden joukosta pelaajat, jotka otetaan mukaan Salamat C1 -joukkueen kartoitustapahtumiin. Pelaajat, jotka eivät tule valituksi Salamat -joukkueen tapahtumiin, tullaan ohjaamaan Salamat Akatemia -joukkueen tapahtumiin.

Pelaajapolun kehittämiseksi joukkueet tulevat tekemään tiiviisti yhteistyötä ja näin pelaajan liikkuminen kauden aikana joukkueiden välillä on tehty mahdollisimman helpoksi.

Tulemme olemaan yhteydessä ilmoittautuneisiin pelaajiin lähempänä aloitusajankohtaa, että kumman joukkueen kartoitustapahtumiin pelaaja on valittu mukaan. Samalla ilmoitamme molempien joukkueiden tarkemmat kartoitusaikataulut.

Joukkueiden valmennustiimit ovat seuraavat:

Salamat C1:

Vastuuvalmentaja: Pekka Haapalainen