Tiedote: C2 Salamat-Seurayhteisö
Julkaistu: 04.04.2019 00.00

Tiedote: C2 Salamat-Seurayhteisö

Kiimingin Kiekko-Pojat ja K-Laser ovat sopineet yhteistyön syventämisestä tulevalla kaudella. Seurayhteisön kilpakiekkoa järjestävän seuran nimi on Oulun seudun Salamat ry. Näin pystymme kehittämään laadukkaammin C-ikäisten pelaajapolun rakentamisesta Oulun alueella. Tavoitteena, että pelaaja voisi jatkaa tavoitteellista harrastamista lajinsa parissa

C2 joukkueiden avoimet jääharjoitukset ovat Linnanmaalla Ti. 23.4 ja ke. 24.4
Pelaajat saavat lähempänä tapahtumaa tarkemmat aikataulut sähköpostitse.

Pelaajista muodostetaan kaksi joukkuetta C2AAA ja C2 akatemia

C2 AAA tavoitteena valtakunnallinen loppusarja
C2 akatemialla tavoitteena oman lohkon Final Four

Joukkueen valmennuksesta vastaa kokeneet ammattilaiset.
Vastuuvalmentajana toimii Harri Männikkö. Pelaajauraa jääkiekon alasarjoista ja kaukalopallosta vähän ylempää. Pitkänlinjan kokenut valmentaja, joka on päivittänyt osaamista vuosittain. Viimeksi käytynä NuortenvalmentajienkoulutuksenSJL-koulutuspolku.
Mottona : ”Vedä unelmien ylle työhaalarit”!

Toisena valmentajana on Jari Lehto, pelaajatausta on junnuajoilta Kärpistä ja miesten tasolta alasarjoissa Laserissa. Valmennuskokemusta kymmenisen kautta, joista viisi viimeistä Laser HT:n miesten edustusjoukkueen päävalmentajana.

Maalivahtivalmennus ilmoitetaan myöhemmin

Joukkueen fysikkavalmennuksesta huolehtii Raimo Korpela. Rapen omalta peliuralta löytyy lukuisia nuorten maaotteluita. SM kultaa mm. B-nuorissa. Hän vastaa joukkueen testaamisesta, fysiikkavalmennuksesta ja omatoimiharjoittelun suunnittelusta.

Joukkue tulee harjoittelemaan 4-5 kertaa viikossa omatoimijakson alkuun saakka, sisältäen 2 jääharjoittelua per viikko.

Ohjatun toiminnan jälkeen seuraa omatoimijakso 15.6. - 29.7.2019 henkilökohtaisella harjoitusohjelmalla. Joukkueen yhteinen toiminta jatkuu 29.7.2019 eteenpäin.

Tarjoamme nuorille pelaajille laadukasta valmennusta sekä mahdollisuutta kehittyä ja mennä eteenpäin sekä pelaajana, että urheilijana aina huipulle saakka.

Jos olet motivoitunut ja innokas jääkiekkoilija, tule ”lunastamaan” pelipaikkasi tulevalle kaudelle.

Harri Männikkö
Päävalmentaja