Tiedote: B1 - Salamat seurayhteisö
1.4.2019 12:38 Uutiset / Pääsivusto

B1 Salamat Seurayhteisö tiedote

Kiimingin Kiekko-Pojat ja K-Laser ovat sopineet yhteistyön syventämisestä tulevalla kaudella. Seurayhteisön kilpakiekkoa järjestävän seuran nimi on Oulun Seudun Salamat ry. Näin pystymme kehittämään laadukkaammin B-ikäisten pelaajapolun rakentamista Oulun alueella. Tavoitteena on, että pelaaja voisi jatkaa tavoitteellista harrastamista lajinsa parissa.

Joukkue hakee tulevalle kaudelle B1 Mestis -villikorttipaikkaa.

Joukkueen kausi aloitetaan Linnanmaan jäähallilla to. 11.4.2019.
Info klo 18.30, klo 19:30 harjoitus.

Joukkueen valmennuksesta vastaa kokeneet ammattilaiset.

Vastuuvalmentajana toimii Joni Hannuksela, jolla on 15 vuoden kokemus junioreiden ja 7 vuoden kokemus aikuisten valmentamisesta. Hän tietää, mitä joukkueen arki vaatii tavoitteisiin pääsemiseksi.

Toisena valmentajana on Leif Allegren-Syrjä, jolla on vankka pelaajatausta omalta peliuralta. Kaksi edellistä kautta ”Lefa” on valmentanut Suomi-sarja -joukkuetta.

Maalivahtivalmennuksesta vastaa kokenut Erno Moilanen. Erno on valmentanut C-A nuorten SM-sarjassa useita vuosia ja aikuisten sarjoissa tutuksi ovat tulleet niin SM-liiga kuin Mestis-sarjakin.

Joukkueen valmennustiimiin kuuluu myös fysiikkavalmentaja, joka julkaistaan myöhemmin. Hän vastaa joukkueen testaamisesta, fysiikkavalmennuksesta ja omatoimiharjoittelun suunnittelusta.

Joukkue tulee harjoittelemaan 5–7 kertaa viikossa omatoimijakson alkuun saakka, sisältäen 2 jääharjoitusta per viikko.

Ohjatun toiminnan jälkeen seuraa omatoimijakso 20.6. - 21.7.2019 henkilökohtaisella harjoitusohjelmalla.

Joukkueen yhteinen toiminta jatkuu 22.7.2019 eteenpäin.

Tarjoamme nuorille pelaajille laadukasta valmennusta sekä mahdollisuutta kehittyä ja mennä eteenpäin sekä pelaajana, että urheilijana aina huipulle saakka.

Jos olet motivoitunut ja innokas jääkiekkoilija, tule ”lunastamaan” pelipaikkasi tulevalle kaudelle.

Joni Hannuksela
Päävalmentaja