LAFK-KKP Jalkapallojaos
Tartuntatautilain 58 h §:n mukainen suunnitelma

Päivitetty 10.1.2022

Lisätietoja:

Pelaajat, toimihenkilöt ja vanhemmat oman joukkueen- tai ryhmänjohtaja.

Joukkueen- ja ryhmänjohtajat oma erikseen nimetty seuran yhteyshenkilö.

Palloliitto
Ajankohtaista covid-19-epidemia

OUKA

Koronaohjeet harrastusryhmille

Koronapassi käyttöön kaikissa seuran tapahtumissa

KKP ry järjestämissä tapahtumissa otetaan käyttöön koronapassin tarkastus. Tapahtumiin saapuessa varaudu esittämään koronapassi sekä henkilöllisyystodistus. Koronapassi tarkastetaan Koronatodistuksen lukija-applikaatiolla. Koronapassi tarkastetaan kaikilta yli 16 vuotta täyttäneiltä ja sitä tapahtumaan saapuvalta. Koronapassin käyttöönotolla mahdollistetaan turvallisen ja vastuullisen tapahtumien toteuttaminen nyt ja tulevaisuudessa.

Koronapassi tarkistetaan toistaiseksi kaikilta yli 16-vuotiailta (katsojat, pelaajat, toimihenkilöt, tuomarit, toimitsijat), jokaisen tapahtuman (ottelut, harjoitukset, kokoukset) yhteydessä.

Seuran tapahtumissa koronapassin tarkistaa seuran edustaja.

Joukkueen järjestämissä tapahtumassa joukkueen edustajan vastuulla on tarkistaa koronapassit.

OPS-Halli ja koulujen liikuntasalien katsomotilat ovat poissa käytössä yleisöltä harjoituksien aikana.

Tapahtumassa on noudatettava henkilömäärästä riippumatta turvavälejä ja kaikkia hygienia ohjeita. Tämä tarkoittaa että pukukopissa saa olla enintään niin monta (yleensä n. 10) henkilöä että turvavälit säilyvät, harjoituksissa ryhmät eivät sekoitu, suosittelemme harjoitusryhmän jakamista noin 10 hengen ryhmiin jäällä (ryhmiä voi olla useita) ja ottelut pelataan otteluohjelman mukaisesti.

• Seura suosittelee maskin käyttöä, sekä noudattamaan Oulun kaupungin voimassa olevia suosituksia ja rajoituksia.
  • Vältetään turhaa odottamista liikuntatilojen kulkuväylillä. Omalle liikuntapaikkavuorolle siirrytään vasta, kun edellinen ryhmä on poistunut.
  • Mahdollisuuksien mukaan tapahtumat (kokoukset-palaverit) järjestään etänä.

# Vanhemmat pidetään me huoli siitä, että lapset saa pelata ja treenata.

KKP ry johtoryhmä